V rozhovoru pro MF DNES obecně říká, že nemůžeme mít dobré školy, pokud si kvalitní lidé nebudou svou dráhu spojovat s učením. Proto je nezbytné vytvořit systém, který by jim dal určitou perspektivu a zároveň jistotu. Jen tak je možné řešit problémy našich škol, které se ukazují například i v mezinárodním srovnání.
Škola má být spravedlivá
Ministr vyjádřil svou vizi, že „děti by měly mít pocit, že škola je prostředí, kde se něco dozvídají, je pro ně zajímavá a je spravedlivá.“ Vzdělání podle něj funguje dobře jen tehdy, je-li učitel pro studenta skutečnou autoritou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav