„Politická strana je značka. Pokud tady chce vydržet dlouho a být pro lidi stejně důležitá jako teď, tak se podle toho musí chovat,“ říká Petr Topinka, jeden ze čtveřice tvůrců Babišovy kampaně. „Přestat komunikovat hned po volbách je šílená představa, právě z toho pohledu, že hnutí ANO je majitelem značky, která stojí spoustu peněz. Proto se té komunikaci musí věnovat nadále,“ zdůrazňuje.
Petr Topinka je dlouholetým odborníkem na marketing. V Babišově volebním štábu zastřešoval vnější komunikaci a právě on byl autorem volebního hesla „Ano, bude líp“. Sám zrod sloganu, který zásadně ovlivnil letošní volby, popisuje tak, že se zrodil v debatě s jeho kamarádem z reklamní branže.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav