Muž, který vymýšlí kouzla Andreje Babiše, promluvil o jeho kampani

10.12.2013 7:03 | Zprávy

Deník MF Dnes přináší nevídaně otevřenou sondu do kuchyně politického hnutí svého majitele Andreje Babiše. Píše o záměru hnutí ANO pokračovat i po volbách v permanentní kampani a dává prostor jednomu z klíčových mužů kampaně.

Muž, který vymýšlí kouzla Andreje Babiše, promluvil o jeho kampani
Foto: Hans Štembera
Popisek: Andrej Babiš

„Politická strana je značka. Pokud tady chce vydržet dlouho a být pro lidi stejně důležitá jako teď, tak se podle toho musí chovat,“ říká Petr Topinka, jeden ze čtveřice tvůrců Babišovy kampaně. „Přestat komunikovat hned po volbách je šílená představa, právě z toho pohledu, že hnutí ANO je majitelem značky, která stojí spoustu peněz. Proto se té komunikaci musí věnovat nadále,“ zdůrazňuje.    

Petr Topinka je dlouholetým odborníkem na marketing. V Babišově volebním štábu zastřešoval vnější komunikaci a právě on byl autorem volebního hesla „Ano, bude líp“. Sám zrod sloganu, který zásadně ovlivnil letošní volby, popisuje tak, že se zrodil v debatě s jeho kamarádem z reklamní branže.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: jav

RNDr. Alexandr Vondra byl položen dotaz

Kandidovali jste SPOLU

Můžete mi vysvětlit, jak se program ODS slučuje s tím, co v Bruselu prosazuje třeba Niedermayer?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dalších 5 let Pavla? Takto věc stojí

19:45 Dalších 5 let Pavla? Takto věc stojí

„Takže si to druhé období nevytleskáme,“ litovala moderátorka Českého rozhlasu Lucie Výborná, když P…