„Podepsanou smlouvu jsme obdrželi až ve středu, teprve v tom okamžiku jsme mohli odstartovat distribuci nových palubních jednotek,“ říká David Šimoník, mluvčí Kapsch, provozovatele tuzemského mýta. Podle něj museli sáhnout k posílení distribučních týmů, aby se vše stihlo, než jednotky dojdou.
Ministerstvo dopravy se minulý týden dostalo pod palbu kritiky koaličních partnerů právě mimo jiné kvůli pomalé reakci na hrozící nedostatek OBU. O problému věděl resort dopravy už od loňského podzimu. Návrh na nákup 54 tisíc nových OBU a dalších 60 tisíc repasovaných od firmy Kapsch v celkové v hodnotě 118 miliónů korun však předložil vládě ke schválení až 28. ledna.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: red