Ombudsman ČEZ vyhověl v pololetí osmi pct. stížností zákazníků

13.08.2015 12:08 | Zprávy
autor: čtk

Ombudsman energetické společnosti ČEZ Josef Sedlák vyhověl v letošním 1. pololetí necelým osmi procentům zákazníků, kteří byli nespokojeni s postupem firmy. ČTK dnes o tom informoval mluvčí ČEZ Martin Schreier. Za prvních šest měsíců letošního roku doputovalo k ombudsmanovi firmy celkem 342 podnětů, z nichž 26 označil za oprávněné.

Ombudsman ČEZ vyhověl v pololetí osmi pct. stížností zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

V deseti případech byla podle ombudsmana chyba na straně společnosti. V 16 případech pak použil specifický přístup a zohlednil zejména sociální situaci žadatele. Nejvíce přijatých podnětů, 91, pocházelo z regionu středních Čech.

Podání se nejčastěji týkala reklamací měření množství odebrané elektřiny. Následovaly žádosti o odklad splatnosti nebo odpuštění dluhu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Proč najednou chcete být poslanec?

Původně jste nechtěl do sněmovny kandidovat, a teď dáte práci poslance přednost před prací náměstka. Není to náhodou proto, že nejste schopný vyřešit problém s dopravou v Praze? Přijde vám to fér někomu předávat dopravu v nejhorším stavu, co kdy byla? Nebo vy máte na dopravní situaci v Praze snad ji...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hrozivý případ. Cyril Svoboda popsal vážné selhání Lipavského

13:29 Hrozivý případ. Cyril Svoboda popsal vážné selhání Lipavského

Bývalý ministr zahraničí Cyril Svoboda v bilančním komentáři pro ParlamentníListy.cz tvrdě hodnotí p…