Ombudsman ČEZ vyhověl v pololetí osmi pct. stížností zákazníků

13.08.2015 12:08 | Zprávy
autor: čtk

Ombudsman energetické společnosti ČEZ Josef Sedlák vyhověl v letošním 1. pololetí necelým osmi procentům zákazníků, kteří byli nespokojeni s postupem firmy. ČTK dnes o tom informoval mluvčí ČEZ Martin Schreier. Za prvních šest měsíců letošního roku doputovalo k ombudsmanovi firmy celkem 342 podnětů, z nichž 26 označil za oprávněné.

Ombudsman ČEZ vyhověl v pololetí osmi pct. stížností zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

V deseti případech byla podle ombudsmana chyba na straně společnosti. V 16 případech pak použil specifický přístup a zohlednil zejména sociální situaci žadatele. Nejvíce přijatých podnětů, 91, pocházelo z regionu středních Čech.

Podání se nejčastěji týkala reklamací měření množství odebrané elektřiny. Následovaly žádosti o odklad splatnosti nebo odpuštění dluhu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Na nákupech v Rakousku. Podívejte, co tam dávali do košíků Češi

18:25 Na nákupech v Rakousku. Podívejte, co tam dávali do košíků Češi

200 gramů vanilkových rohlíčků za 8,99 euro, v přepočtu zhruba za 220 korun, vejce jeden kus v přepo…