Ombudsman ČEZ vyhověl v pololetí osmi pct. stížností zákazníků

13.08.2015 12:08 | Zprávy

Ombudsman energetické společnosti ČEZ Josef Sedlák vyhověl v letošním 1. pololetí necelým osmi procentům zákazníků, kteří byli nespokojeni s postupem firmy. ČTK dnes o tom informoval mluvčí ČEZ Martin Schreier. Za prvních šest měsíců letošního roku doputovalo k ombudsmanovi firmy celkem 342 podnětů, z nichž 26 označil za oprávněné.

Ombudsman ČEZ vyhověl v pololetí osmi pct. stížností zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

V deseti případech byla podle ombudsmana chyba na straně společnosti. V 16 případech pak použil specifický přístup a zohlednil zejména sociální situaci žadatele. Nejvíce přijatých podnětů, 91, pocházelo z regionu středních Čech.

Podání se nejčastěji týkala reklamací měření množství odebrané elektřiny. Následovaly žádosti o odklad splatnosti nebo odpuštění dluhu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: čtk


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Veto. Fico v boji s EU. Jde o ruský plyn

18:47 Veto. Fico v boji s EU. Jde o ruský plyn

Slovensko a Maďarsko se chystají vetovat páteční schvalování 18. sankčního balíku EU zaměřeného na R…