Janeček letos opět vdechl život hudební anketě Český slavík, jejíž letošní výsledky v samotném závěru přišel vyhlásit – a při té příležitosti promluvil o tom, co ho v naší společnosti nejvíce pálí. Využil k tomu mimo jiné i minutový reklamní spot, v němž si vypůjčil slavnou reklamu společnosti Apple, která vychází z románu George Orwella 1984.
Janeček sám sebe v reklamě prezentoval jako velkého bojovníka oděného v českých národních barvách, který se nad Českem vznáší na padáku. Po přistání se rozeběhne s obřím kladivem a šikem policistů, kteří ho pronásledují, proti systému, který hodlá rozbít.
„Dámy a pánové, bohužel, dnešní doba není o sjednocení, není jednotná. Jsme rozdělení. Je to obrovský problém. Nesmíme se nechat dále rozdělovat. Zkusme nepodléhat strachu, zkusme být odvážní. Ano, jsme tady dočasně; ano, můžeme umřít. Ale nesmíme se bát. Pokud se budeme bát, naše životy budou horší, naše životy budou špatné,“ zaznělo od Karla Janečka před kamerami televize Nova.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab