Předvolební kampaň hnutí ANO zavítala i na prkna, která znamenají svět. K předvolební agitaci se uvolilo pražské Divadlo Bez zábradlí, čehož si povšiml i Petr Havlík, který v neděli navštívil představení Římská noc. Na návštěvníky divadla prý čekal hned u vstupu panel s plakátem „Ano – bude líp!“, který doplňoval stánek s předvolební nabídkou hnutí. Nechyběly údajně ani ANO-bonbony a ANO-noviny, jež hlásaly, že oni a ony to prostě zařídí.
„Po představení však následoval atak číslo dvě. U stánku stála usměvavá paní a nabízela divákům své ANO zboží. A tady už nad strachem z přímého kontaktu s ANO produkcí převládal pocit bezbřehé trapnosti a kýče, který ostře kontrastoval s právě skončeným divadelním kusem,“ píše Havlík na svém blogu na serveru Aktuálně.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš