Politici v říjnových volbách využívají novou formu komunikace

10.09.2014 12:15

Politické strany v nadcházejících komunálních a senátních volbách zvolily kromě standardních komunikačních kanálů také nové možnosti, jak propagovat své politické cíle. Kromě online médií, zejména pak sociálních sítí, tedy Twitteru a Facebooku, využívají úplně nové formy outdoorové komunikace. Jednou z nich jsou reklamní nosiče, které jsou umístěny v autobusech na zadní straně sedadel. Tyto nosiče před více než rokem začala provozovat reklamní agentura Reflexmedia

Politici v říjnových volbách využívají novou formu komunikace
Foto: Reflex Media
Popisek: Reklamní nosiče
reklama

Díky svému umístění mají cestující reklamu celou cestu před očima. „Politické kandidáty tato forma reklamy velice oslovila. Protože zhruba čtvrtina kampaní ještě nezačala, tak nemohu jmenovat, ale této formy propagace využily parlamentní strany jak z pravicového, tak levicového spektra. Dokonce máme i několik kandidátů, kteří kandidují jako nestraníci,“ uvedl Petr Bezděk, jednatel reklamní agentury.

Tuto reklamu využili političtí kandidáti napříč celou Českou Republikou. „Jednou z našich priorit je omezení heren a podobných zařízení s výherními automaty, tak jako omezení ubytoven pro nepřizpůsobivé občany v Karviné, kde místní podnikatelé parazitují na sociálně slabých občanech. Možnost komunikovat formou těchto nosičů mi přijde velice efektivní, proto jsem zvolil způsob této propagace,“ uvedl Antonín Barák, kandidát do zastupitelstva města Karviné za hnutí ANO.

Jedním z mnoha důvodů, proč tyto reklamní nosiče využívají jak privátní firmy, tak nyní politické strany je možnost, že si může každý kandidát, nebo politická strana umístit na každé sedadlo jiné reklamní sdělení. „Politické strany často využily možnost mít na každém sedadle jiného kandidáta, nebo různé body programu. Je to velice efektivní, protože naši klienti mohou díky tomu svým koncovým příjemcům sdělit velké množství informací,“ doplnil Petr Bezděk.

 

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: tan
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

„Hamáček zalapá po dechu…“ Přinášíme zprávy z politického podsvětí o dění uvnitř socdem. Prachy, vliv, prachy a zase prachy. Tohle se líbit nebude

4:43 „Hamáček zalapá po dechu…“ Přinášíme zprávy z politického podsvětí o dění uvnitř socdem. Prachy, vliv, prachy a zase prachy. Tohle se líbit nebude

Stačilo pár slov senátora Lásky, aby se věci daly do pohybu. Šlo o jediné: senátor se opřel do minis…