Tomáš Pajonk totiž popisuje situaci v Indii, kde se rozhodli poslat do školství vyšší částky než dosud, ovšem výsledek se v průzkumu nedostavil. „Vládní statistiky uvádějí, že průměrný počet hodin na dítě ve škole je srovnatelný se západními zeměmi, počet žáků na učitele je obdobný, ve školách jsou toalety a učebnice. Odškrtnuto, plán splněn,“ popisuje místopředseda.
„Závěry průzkumů byly špatné až tragické. Většina dětí v páté třídě neumí přečíst prostý příběh. Jedno ze čtyř dětí neumí dokonce přečíst jednoduchou větu. Některé z nich nerozpoznají písmenka abecedy,“ píše však o děsivých výsledcích průzkumu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan