Zatím největší úspěch se dostavil v lednu, kdy převzal radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Radek Vonka na veletrhu cestovního ruchu Regiontour 2012 z rukou náměstka ministra pro místní rozvoj Michala Janeby cenu za 1. místo v soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň.
Hlavní cena za jednotnou kampaň, tedy komplexní nabídku marketingových produktů, například za průvodce, propagační letáky, mapy, venkovní reklamu na city lightech, billboardech, turistickém webovém portálu a jiné, jde podle zastupitelů ruku v ruce s nárůstem turistické návštěvnosti.
"Právě proto, že jsme v loňském roce byli statisticky kraj s nejvyšším nárůstem návštěvnosti, byla naše Brána do Čech, která svou pestrou nabídkou vytváří přívětivou image Ústeckého kraje a nalákala do kraje řadu návštěvníků, vyhodnocena jako nejlepší,“ ohodnotil úspěch Vonka a doplnil:
"Pro tento rok připravujeme nové materiály. Konečně představíme DVD film o krásách Ústeckého kraje, reprezentativní knihu a atraktivní turistický magazín. To vše v novém kabátě, neboť grafická podoba a obsahová náplň produktů prochází aktualizacemi.“
Turisty do Ústeckého kraje přivádějí například památná místa, kde se rodily dějiny České republiky, anebo projekt Po stopách praotce Čecha.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan