Naše redakce v uplynulém týdnu obdržela nejen řadu poznatků, které se týkají dvojice "Gillar a Hlína", tedy ředitel Dopravního podniku a jeho někdejší šéf, právník Květoslav Hlína, ale získali jsme i některé pozoruhodné smlouvy. Ty například ukazují, kolik stovek tisíc dával DPP do tisků svých zpráv, jiné pro změnu upozorňují na dary, za které doslova a do písmene lítají stovky tisíc.
Aktuálním příkladem bude Pero Parker Jotter, Parker sonner a také "pero kul.+roller Farraghini". Za tyto dary dal pražský dopravní podnik skoro čtvrt milionu korun. V evidenci smluv jsou v této souvislosti pouhá dvě slova: reklamní předměty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ava