„Hodně zajímavý moment je přechod mezi prvním a druhým kolem. To bude zasluhovat velkou analýzu. Teoreticky se ta kampaň musela změnit,“ uvedl expert. Volební štáby si podle něj neuvědomily, že nejde o přesvědčování přesvědčených.
Fischer kampaň neměl
Kruml má za to, že by bylo dobré mít příště ve volebních týmech více profesionálů. Podivil se také nad kampaní neúspěšného Jana Fischera. „Já myslím, že téměř žádná kampaň nebyla. Neoslovovala snad nikoho,“ myslí si. Celá kampaň působila tak, že si všichni byli jisti, že do druhého kola expremiér tak jako tak postoupí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh