Každý lednový den se prodalo v průměru 872 výtisků novin. V lednu 2013 přitom čísla byla o 8 procent vyšší. Rozdíl podle statistiky prezentované na serveru Mediaguru.cz představuje přibližně 77 tisíc. Je však třeba dodat, že leden 2013 byl z hlediska prodeje novin mimořádný, neboť kolem historicky první přímé prezidentské volby lidé nadstandardně prahli po informacích.
Relativně nejlépe v meziročním srovnání dopadl deník Blesk, který si za rok pohoršil o pouhá dvě procenta. Na opačné straně žebříčku celkových prodejů je další bulvární deník Aha!, který se propadl o patnáct procent. Dvouciferný propadák kromě deníku Sport zaznamenaly také oba deníky z vydavatelství MAFRA, od loňska vlastněného ministrem financí Andrejem Babišem - MF Dnes (11 procent) a Lidové noviny (12,4).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav