Zprávu pro MediaGuru.cz připravila agentura Newton Media. Do příchodu Mirka Topolánka do kampaně se medializace vyvíjela poklidně. Jiří Drahoš na tom byl o něco lépe než Michal Horáček, několikrát se pak hlavní pozornost podle aktuálního dění odklonila například k Petru Hannigovi, Jiřímu Hynkovi či k Pavlu Fischerovi. Většinou v souvislosti s oznámením jejich kandidatury.
- Původní text ZDE
„Největší podíl na publicitě prezidentských kandidátů tvořil internet. U všech uchazečů generoval od 83 % do 86 % všech zpráv. Publicitu každého z nich stimuloval nejvíce web ParlamentníListy.cz v předstihu před skupinou mainstreamových zpravodajských serverů (denik.cz, tyden.cz, iHNed.cz, blesk.cz),“ konstatuje pak také server MediaGuru.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Tleskám vám!
Skvělý text - https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Senator-Hraba-To-neni-zadna-podpora-mensin-ale-arogance-778120 Dobrý den, rád čtu vaše příspěvky, protože dost často my mluvíte z duše. A teď k dotazu, je šance, že by se třeba zrušili poplatky ČT? Zkusíte to třeba navrhnout? Je...
Další články z rubriky

14:05 „Všimněte si, co neřekl.“ Havlíček dal gól Baxovi z ODS
V nedělní Partii na CNN Prima News se střetli vládní i opoziční politici – ministr kultury Martin Ba…
- 10:00 Erik Best: Amerika tu válku vyvolala. Ani ji nechtěla vyhrát
- 8:00 Povolenky pro domácnosti. Připlatíte si. ČNB to vidí černě
- 23:59 Evropský plán: Radši další studenou válku než uznat chybu
- 18:20 Klára Samková: Co to ten Orbán vlastně k sakru chce?
- 7:37 Štěpán Kotrba: Trump řekl něco, z čeho by mělo Zelenského mrazit