Zprávu pro MediaGuru.cz připravila agentura Newton Media. Do příchodu Mirka Topolánka do kampaně se medializace vyvíjela poklidně. Jiří Drahoš na tom byl o něco lépe než Michal Horáček, několikrát se pak hlavní pozornost podle aktuálního dění odklonila například k Petru Hannigovi, Jiřímu Hynkovi či k Pavlu Fischerovi. Většinou v souvislosti s oznámením jejich kandidatury.
- Původní text ZDE
„Největší podíl na publicitě prezidentských kandidátů tvořil internet. U všech uchazečů generoval od 83 % do 86 % všech zpráv. Publicitu každého z nich stimuloval nejvíce web ParlamentníListy.cz v předstihu před skupinou mainstreamových zpravodajských serverů (denik.cz, tyden.cz, iHNed.cz, blesk.cz),“ konstatuje pak také server MediaGuru.cz.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Reparace
Pokud má být uzavřen mír mezi Ruskem a Ukrajinou souhlasíte nebo nesouhlasíte s tím, že Rusko musí Ukrajině zaplatit válečné škody ve formě reparací?
Další články z rubriky
8:23 Kolaborant Babiš, zuří Miroslava Němcová. A vytáhla kriminál
Opatrně, jen s mírným náznakem kritiky, se k postoji české delegace v Bruselu, vedené premiérem Andr…
- 9:07 Prohráli jsme volby? Balíme spacáky a hurá na Kavčí hory. Žantovský natvrdo o „lepšolidech“
- 4:46 Volal Merz? Putine, válka se nevyplatí. Dramatické odpoledne v Bruselu
- 19:48 Nad cenou boršče a chleba ve Varech se i Rusům protočí panenky
- 14:15 Brekot kvůli Babišovi nebere konce. Němcová s Nerudovou se dostaly do varu
- 8:55 22 dětí, 11 nemluví česky. Klaus se nebál ukázat na problém s Ukrajinci




