Zprávu pro MediaGuru.cz připravila agentura Newton Media. Do příchodu Mirka Topolánka do kampaně se medializace vyvíjela poklidně. Jiří Drahoš na tom byl o něco lépe než Michal Horáček, několikrát se pak hlavní pozornost podle aktuálního dění odklonila například k Petru Hannigovi, Jiřímu Hynkovi či k Pavlu Fischerovi. Většinou v souvislosti s oznámením jejich kandidatury.
- Původní text ZDE
„Největší podíl na publicitě prezidentských kandidátů tvořil internet. U všech uchazečů generoval od 83 % do 86 % všech zpráv. Publicitu každého z nich stimuloval nejvíce web ParlamentníListy.cz v předstihu před skupinou mainstreamových zpravodajských serverů (denik.cz, tyden.cz, iHNed.cz, blesk.cz),“ konstatuje pak také server MediaGuru.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Vážený pane Babiši
Obracím se na Vás jako na budoucího premiéra, protože si myslím, že je nutné řešit následující problém. Legálně se u nás prodávají drogy s HHC, THC a další. Na sociálních sítích se dočtete, že rodiče či učitelé či kamarádky řešili bezvědomí dětí po požití jakýchsi bonbonů, trubiček a kdoví čeho ješt...
Další články z rubriky

20:30 „Cosi jí podstrčili, rychle to šlo ven.“ Nová vlna kolem Turka i redaktorky
Kauza kolem Filipa Turka dál sílí. Po článcích Deníku N zveřejnila iniciativa Štít demokracie vlastn…
- 11:45 I z vašich peněz. Ukrajině slíbili přes 240 mil. korun na souzení Putina
- 21:07 Podrží Babiš Turka? Zásadní bitva o prosazení vůle voličů, zní internetem
- 18:31 Pražané spílají Hřibovi. Dlouhé minuty. V kolonách
- 9:24 Pozornost se od Turka obrátila k temnému původu celé aféry
- 8:24 Nová poslankyně ve sněmovně objevila nečekanou místnost