Exministři dopravy byli už před časem ihned po svém nástupu do resortu postaveni před jasnou věc – poprat se s problémem dosluhujícího systému. Ten do té doby dozorovalo ministerstvo vnitra, které systém předalo dopravě.
Ministři tedy měli dostatek času, několik let, na nové řešení. Přesto budování systému zanedbávali. Někdejší ministr dopravy Gustáv Slamečka teď tvrdí, že už před třemi lety věděl, že nový registr je plnohodnotná zakázka, proto ji nehodlal kombinovat s již dříve uzavřenou smlouvou na počítačové služby. To se však stejně nakonec stalo.
ATC-Telcom posílila za Bárty
Slamečka tak začal připravovat výběrové řízení. To však nestihl a na jeho pozici ho v létě 2010 vystřídal Vít Bárta za Věci veřejné. Za jeho panování na ministerstvu se následně upevnila dosavadní pozice firmy ATC-Telcom. Ta, která nyní může za pády a nefunkčnosti systému.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jno