Pražský dopravní podnik pod vedením bývalého ředitele Martina Dvořáka zadal v roce 2007 SMS jízdenky bez výběrového řízení nově založené společnosti Crowsnest. Levnější nabídky nezkoumal, ačkoliv už tehdy dostal další dvě.
Přes SMS jízdenky ročně projde 300 milionů korun. Podnik tají, kolik za službu platí. "Kvůli obchodnímu tajemství údaje nezveřejňujeme. Zůstává nám však více než 75 procent ceny jízdenky," řekla mluvčí DPP Ilona Vysoudilová Hospodářským novinám, které s informací přišly. Z dvaatřicetikorunové jízdenky tak podnik platí necelých osm korun. Ročně se prodá více než deset milionů SMS jízdenek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, nep