Podle advokáta Lásky šlo o vysoce organizovanou trestnou činnost. Ta měla pět kroků: Ve formě prázdné schránky se před výběrovým řízením založila firma. Ta měla vyhrát zmanipulované řízení a následně uzavřít s dopravním podnikem pro něj nevýhodné smlouvy. Poté fakturovat předražené nebo neexistující služby. Nakonec se měly špinavé peníze vyprat v daňových rájích někde na Kypru.
„Fungovala organizovaná zločinecká struktura, která systematicky ten podnik tunelovala,“ řekl v pořadu ČT 168 hodin Láska.
70milionový rozdíl
Příkladem prý může být například prodej jízdenek na hromadnou dopravu. V okénkách ve vestibulech metra do roku 2007 prodávala firma Petra Šocha. Ten ale dostal výpověď z důvodu, že se před okny prodávajících kupony tvořily řady čekajících. Od března roku 2008 nahradila zmíněnou společnost firma Cross Point. Láska k tomu tvrdí, že zatímco Šochova společnost brala ročně za služby kolem 30 milionů korun, pro firmu Cross Point to už mělo být nad 100 milionů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jno