Podle Stanjury by bylo vybudování druhého spojení lepší než snaha o rozšiřování D1. Řekl to minulý pátek v rozhovoru pro Lidové noviny. Dodal, že se o tomto názoru pokusí přesvědčit i ostatní.
Stanjura se vzdá evropských peněz ze starého zúčtovacího období
Bárta na svém webu ale poukazuje na to, že R35 nemá hotovou studii o dopadu stavby na životní prostředí. Navíc tato budoucí rychlostní silnice nemá vyřešeny ani výkupy pozemků.
„Stanjura pohřbí modernizaci D1 jako náhradní projekt pro nevyčerpané peníze, lépe řečeno pro peníze, které nám EU neuzná na starých stavbách. Tímto krokem nový ministr také naruší konstrukci, že D1 půjde ještě do starého zúčtovacího období a R35 se bude financovat z Operačního programu doprava II,“ kritizuje Bárta.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe