Předpisy, které povolují pouze reklamu do šesti metrů čtverečních, podle BigMedia likvidují reklamní byznys a upřednostňují pouze firmu JCDecaux. V médiích tento týden použila reklamu útočící na Hudečka doplněnou fotomontáží Hudečka a šéfa JCDecaux Pavla Slabého. I proti tomu se TOP 09 ohradila. Vyjádření BigMedia ČTK shání.
Odstoupení od smlouvy TOP 09 doručila společnosti BigMedia dnes dopoledne. „Pro vypořádání vzájemných nároků mezi BigMedia a TOP 09 požadujeme úhradu částky ve výši zhruba 434.000," sdělil ČTK volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček. Podle Poláčka firma nereagovala ani na výzvy, aby vady odstranila, proto TOP 09 přistoupila k vypovězení smlouvy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr, čtk
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
Předvolební debata mezi zastánci a kritiky vlády se přiostřuje – každý tábor čte volební průzkumy po…
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 11:15 Hrušínský: Kdo nechce Uršulu, hlasoval pro rozvrat EU
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska
- 20:00 Milion chvilek v akci. Korespondenční volba. Tohle chystají na podzim