„Za pár týdnů nás čekají komunální volby a doposud se zdálo, že většina stran zatím spí svůj letní okurkový sen,“ píše Žantovský. Strany se podle něj doposud vzmohly jen na vylepení plakátů pochybné úrovně, ale co skutečně nabídnou, to prý zatím neřekl nikdo.
Za čestnou výjimku Žantovský považuje poměrně viditelné hnutí Pro Prahu, zejména pak jeho buňku kandidující na Praze 5. Možná je to prý dáno výraznou osobou jejího lídra Jana Skalického, kterého si ještě pamatujeme jako ředitele vodních cest.
„Skalického nepřehlédnete. Téměř denně přináší témata (třeba tolik propíranou barrandovskou lanovku), vyjadřuje se k nim často neortodoxně a nelíbivě, ale jednoznačně,“ uvedl Žantovský s tím, že takový postup může někomu imponovat, jiný třeba upřednostní konzervativní pohlednice s tvářemi žen a mužů se stoickým výrazem a frází v záhlaví.
„Ale už velký boss hudebního průmyslu František Janeček kdysi říkal a měl to jaksepatří odžité, že nejhorší publicita je žádná publicita,“ upozorňuje publicista. Závěrem upozorňuje, že nebýt vidět a slyšet znamená před volbami neexistovat. „A tedy ve volbách neuspět,“ dodal Petr Žantovský.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam