Typická česká naštvanost, hodnotí šéf agentury krajské volby

13.10.2012 15:16 | Zprávy

Průzkum pro ČT odhalil, že většina lidí si přeje, aby se změnilo vedení jejich kraje. Šéf agentury Stem Mark však poukazuje na to, že čtvrtina z nich ani neví, kdo momentálně ve vedení kraje je. Podle něj to je jen „typická česká naštvanost“.

Typická česká naštvanost, hodnotí šéf agentury krajské volby
Foto: Petr Kupka
Popisek: Kreslení po billboardech se nevyhnulo ani ČSSD

Podle průzkumu agentury Stem Mark by si celkem 72 procent lidí přálo, aby se po volbách změnilo vedení jejich kraje. Proti je jen 24 procent. „Projevuje se to spíše na levé části volebního spektra,“ komentoval to v ČT Jan Tuček, ředitel agentury.

Přitom ale výsledky posledních krajských voleb se někdy označovaly jako „oranžová tsunami“, neboť ČSSD získala všechna hejtmanská křesla. „Ukazuje se, že čtvrtina z těch, kteří si to přejí, ani neví, kdo v tom kraji vládne,“ dodal Tuček. „Je to typická česká naštvanost.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

ČT , kraje , STEM , volby 2012 , Tuček

autor: pan

style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary

12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary

Ivan Trojan agituje proti lůze. „Nekousej do ruky, co tě živí,“ radí Petr Holec. Sešla se na filmové…