"V rámci úspor ČSSD Vás oslovuji s akcí pod názvem AKCE PLOTY. Jedná se o využití Vašeho majetku k reklamním účelům (rodinný dům, plot, zahrada, pole atd.). Prostor by byl nejvhodnější na frekventovaném místě, kde je větší množství lidí (pěší zóny, obchody, kina, divadla, přístupová cesta k zahrádkám apod.). Cílem je oslovit potencionálního voliče ČSSD v předvolebních kampaních," žádá centrála ČSSD regiony v hromadném e-mailu, který má on-line deník TÝDEN.CZ k dispozici.
Pozitivní prvek pro strany i voliče
Lidovci používají tento předvolební tahák od roku 2009. Tehdy k němu sáhli ve snaze ušetřit. Stejný motiv dnes sleduje i sociální demokracie. Vzhledem k tomu, že v příštím roce zřejmě proběhnou hned troje volby - do Poslanecké sněmovny, do Evropského parlamentu a obecní volby - půjde o rok finančně náročný pro všechny politické subjekty a hledání levnějších cest k propagaci vlastního programu se nabízí.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp



_profil_top.jpg)
