„Neotvírat!“ I takové nápisy mohou vidět cestující brněnskou MHD na oknech – a to v těch vozech, na nichž je nalepena reklama primátorky Markéty Vaňkové a její ODS. Podle generálního ředitele Dopravního podniku města Brna Miloše Havránka jde o součást služeb pro objednatele reklamy. Mnozí klienti nechtějí být totiž otevřením oken deformovaní.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.
Poslanci investovali do zbrojení. Nejvíce Hrnčíř (SPD)!!!
Tvrdíte, že si tato vláda nepřeje mír, protože politici těží se zbrojení. Ale podle všeho nejvíc do zbrojení investuje z českých poslanců právě váš člen, poslanec Hrnčíř. Jak to vysvětlíte? Jednal jste s ním o tom? Přijde mi, že jste pak všichni stejní, že jediné, o co vám jde jste vy sami a vaše pe...
Další články z rubriky
12:00 Ševčík použil silné slovo a odpálil programovou bombu SPD
Šéf SPD Tomio Okamura dnes představil volební program SPD a partnerů, kteří kandidují v řadách SPD, …
- 17:45 „Extremisti“, „Manipulace!“ Richterová a Šichtařová v zuřivé hádce. To tu ještě nebylo
- 17:12 „Volil bych ODS, ale bez Fialy.“ V Budějovicích řeší i útok na Babiše
- 12:30 Za covidu tiše schváleno. Bruselský plán, který pošle lidi na úřady práce
- 17:45 Hochštapler Vaklav a vzpomínky na Husákův areál nicoty. Vratné lahve po americku
- 13:35 Češi dodali Bulharům poslední modernizovaný letoun