Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
A vy jste snad politické obchody nedělali?
Jak jinak vysvětlíte, že jste navýšili počet místopředsedů sněmovny nebo jste zřídili další ministerstva?
Další články z rubriky
20:11 „Přidejte Ukrajinu.“ Pavel mění Babišovi program. Holec se neudržel
Prezident Petr Pavel žádá, aby nová vláda ANO, SPD a Motoristů v programovém prohlášení jasně popsal…
- 19:30 Petr Kolman: Jediný správný názor je Pirátů a chvilkařů? Za to jsme cinkali klíči?
- 16:20 Ukrajina se zhroutí. Profesor Mearsheimer odkrývá Putinovu strategii
- 8:50 90 % do roku 2040. Od Koláře mladšího konečně přišlo přiznání
- 18:35 Postdemokracie Západu: Když média lžou a ideologie zabíjí
- 13:17 Hoffman: Voliči ponížili novináře tím, že je neposlechli. A oni se mstí



