Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Hezky napsané
Celý váš komentář ke státnímu svátku se mi líbil. Na konci píšete, že 28. říjen není jen datum. Je to připomínka, že když táhneme za jeden provaz, dokážeme všechno. Nemyslíte, že to je ale něco, co vy politici vůbec neděláte? Že se nejste schopni ani v dost zásadních věcech oprostit od vaší stranick...
Další články z rubriky
20:19 Minář chce 17. listopadu obsadit Staromák. U veřejnosti narazil
Zakladatel a bývalý předseda Milionu chvilek pro demokracii Mikuláš Minář, varuje před vládou vznika…
- 17:48 Okradli Čecha o čokoládu Orion, Granko i medvídky Haribo. Úplně legálně
- 13:45 Útoky na zesnulého Duku pomstěny neobvyklým způsobem
- 11:34 Pátráme po příspěvku Petra Pavla o smrti Duky. Je smazaný
- 9:24 Režisér Chaun neunesl sbírku na „raketu Drábové“ a vybouchl
- 10:25 Lidské hyeny hodují na zesnulém Dukovi. Těší se na smrt Zemana




