Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Babiš
Pro své nevydání k trestnímu stíhání se neváhal spojit i s extremisty – to jsou vaše slova. Můžete mi ale říci, jakou měl jinou možnost, když s ním další strany nechtěli ani jednat? Myslíte, že to je tak důkaz toho, že jde politikům o lidi? A co se týká extrémistů. Proč to pořád někdo tvrdí? Prokáza...
Další články z rubriky
4:45 Vzývání Havla na půdě sněmovny. Proti Turek i Rajchl, ve hře cizí peníze
Za Fialovy vlády vznikl v Poslanecké sněmovně orgán, který měl prosazovat „havlovskou“ lidskoprávní …
- 15:00 „To musíte vydržet.“ Mlátili ho na Ukrajině, soudil se v ČR a takto dopadl
- 13:25 „Tak to je ten dobrák, co dal 100 mega na zlatou toaletu.“ Rušno s drony
- 8:47 Poteče krev? Známe slovo, které vyžene „od koryt“ Fialovy pohrobky
- 18:13 Trump, Síkela a kapitalismus. Levice už netřeba. Vývoj podle Kellera
- 20:40 Monstra mezi námi




