Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
To jako vážně?
Myslíte, že o tom, kdo by měl být premiér má rozhodovat nějaký posudek? A co volby a lidi? Berete jejich rozhodnutí vůbec vážně? Jestli politik může kandidovat, proč by nemohl být pak ministr, premiér nebo třeba prezident? Děkuji za odpověď
Další články z rubriky
8:05 Přirovnání Ukrajiny k Československu roku 1938 dopadlo velmi zle
V nedávném rozhovoru pro německou RND vysoká představitelka EU pro zahraniční věci a bezpečnostní po…
- 7:20 Lidé už nechtějí Ukrajinu. Polské vedení má obavy
- 4:44 Zklamaný Petr Kramný bojuje dál. Řekl nám o své další naději
- 20:46 Vykulené oči Rakušana. Zeman ťal do živého
- 20:23 Petr Hampl: Vražda Charlieho Kirka jako důsledek nepoměru sil
- 20:00 Město Nohavici, ne Fialy. Ostrava řeší problémy z Bruselu