Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Opravdu je podle vás horší Babiš než Okamura?
Vy byste čistě teoreticky raději spolupracovala s SPD než s ANO? Vím, že nechcete spolupracovat ani s jedou ze stran, ale vaše tvrzení, že je zlo Babiš a ne Okamura mě překvapilo. A co přesně myslíte tím zlem? Děkuji za vysvětlení. Ptáčková
Další články z rubriky
22:12 Trump válku s Čínou prohraje. Šokující předpověď na „digitální frontě“
Americký prezident Donald Trump vyhlásil Číně válku v oblasti vývoje umělé inteligence, kterou Spoje…
- 19:46 Studenti z Afriky za vaše peníze. Nový plán EU zděsil Jermanovou
- 18:58 „Těhotní lidé.“ Toto už „britská ČT“ nemůže ustát
- 17:10 Vybrakovaná země neschopná obrany. Česko po čtyřech letech Fialy
- 11:11 Václav Moravec „překročil hranici“. Hýbou se v ČT ledy?
- 19:30 Petr Kolman: Jediný správný názor je Pirátů a chvilkařů? Za to jsme cinkali klíči?




