Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Vážený pane Babiši
Obracím se na Vás jako na budoucího premiéra, protože si myslím, že je nutné řešit následující problém. Legálně se u nás prodávají drogy s HHC, THC a další. Na sociálních sítích se dočtete, že rodiče či učitelé či kamarádky řešili bezvědomí dětí po požití jakýchsi bonbonů, trubiček a kdoví čeho ješt...
Další články z rubriky

8:45 Děsivé svědectví z Karlových Varů. O Ukrajincích v lázních
„Ukrajinci mají placené rehabilitace od VZP. Chápu, že dostanou základní péči, ale oni si sem jezdí …
- 20:30 „Cosi jí podstrčili, rychle to šlo ven.“ Nová vlna kolem Turka i redaktorky
- 11:45 I z vašich peněz. Ukrajině slíbili přes 240 mil. korun na souzení Putina
- 21:07 Podrží Babiš Turka? Zásadní bitva o prosazení vůle voličů, zní internetem
- 18:31 Pražané spílají Hřibovi. Dlouhé minuty. V kolonách
- 10:20 Co se jim omlouváte? V USA skandál s kecy o Hitlerovi. Ale reakce úplně jiná