Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Dálniční známka
Slibujete stabilizaci ceny. Znamená to tak, že ale zlevňovat známku nebudete, i když její navýšení kritizujete? Není to pokrytecké?
Další články z rubriky
20:15 Holec nevěřil svým uším. Pavlův projev při jmenování Babiše ho nadzvedl
Česko má po dlouhé době znovu českého premiéra. Kontrast mezi Andrejem Babišem a Petrem Pavlem přito…
- 13:21 Demonstrantům proti Turkovi museli předem určit, co mají křičet
- 15:41 Prymula označil Čechy za čuníky a zle se mu to vrátilo
- 9:25 Po jmenování Babiše padlo, kdo platí Petra Pavla
- 4:46 Bonzáctví proti vlastní zemi. Lipavský prý těžce nese konec
- 8:17 90 miliard korun. Tolik má Česko ručit za Ukrajinu



