Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Dobrý den.
Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU?
Další články z rubriky

22:10 Strach je zabijákem svobody. Petr Hampl o pasti na občany
Sociolog Petr Hampl, známý svým kritickým pohledem na globalizaci, hovořil o významu národní hrdosti…
- 20:49 Elon Musk zakládá „Americkou stranu“, aby vyzval washingtonský kartel
- 19:33 Pomsta za zesměšňování vlády? Na Vidláka možná dopadne nový zákon
- 13:51 Nebyl to ani Putin, ani Čuk a Gek. Schneider a pravda o blackoutu
- 10:41 Vizáž Dagmar Havlové v Karlových Varech se řeší už druhý den
- 19:18 Čekali jsme všechno, ale tohle ne. Ceny nealka v Karlových Varech