Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Uprchlíci
Pane Mašku, moc děkuji za to, že jste reagoval na můj dotaz, ale asi jsme se nepochopili. Mě zajímalo jaký bude váš přístup k uprchlíkům z Ukrajiny teď, a to jak už k těm, co tu jsou, a že jich je i těm, kteří zde budou chtít získat azyl?
Další články z rubriky
13:15 Zločiny, koncentráky, občanská válka. Co může nastat s Ukrajinci. V Česku
Analytik Štěpán Kotrba pro ParlamentníListy.cz odpovídá na otázku, co by bylo s Ukrajinci, kdyby již…
- 11:47 Nechci slevu zadarmo. Radnice přiděluje byty, ale musíte jí dát dar
- 20:31 Zmrazení platů politiků stojí na senátorech. Teď se ukáže, říká Okamura
- 9:30 Poslankyně stála vedle Turka v momentu, o němž všichni psali
- 8:10 Řekne se „mír“ a akcie zbrojařů padají. Hlavně v Evropě
- 15:00 Až Milion chvilek spálí americkou vlajku. Keller o pátých kolonách




