Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Co se tak nejednou stalo, že jste se musel omluvit s bezpečnostního výboru?
Na kterém se shodou okolností měla projednávat bitcoinová kauza a měly na něm být zveřejněny posudky a notářský zápis, což se nemohlo stát, protože pro neúčast vládních senátorů se vůbec neuskutečnil? Jak vám pak máme věřit, že to opravdu bude řádně projednáno, když to není poprvé, co jsou třeba sen...
Další články z rubriky
21:17 Jak se množí liberálové?
KOMENTÁŘ KARLA ŠEBESTY Nebude se množit, to je jenom dobře. Podobné reakce se nacházejí u mnoha vide…
- 21:12 EU páchá sebevraždu. Otočíme kormidlo, slibuje Vondráček
- 19:25 Citlivé info o synovi Danuše Nerudové. Smí se to? Rozhořel se boj
- 18:52 Okradení občanů. Vydělají spekulanti a stát. Pikora vysvětlil emisní povolenky
- 18:38 Zbrojaři na prvním místě. Rodiny až na druhé koleji, kritizuje Konečná
- 17:46 Senioři v energetické bídě. Stydí se říct si o pomoc. Hrůzný stav v Česku