Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Jak byste tedy vše řešili vy?
Mě taky štve, že prošetření Blažkovy kauzy budeme platit my, ale na druhou stranu, jak byste to řešili vy jako ANO? Protože zas neřešit to je podle mě taky špatně, takže je to vlastně takový začarovaný kruh. Kdyby vše zaplatil sám Blažek by bylo nejlepší, ale podle mě naprosto nereálné. Co ale třeba...
Další články z rubriky

4:41 Zneuctěný Karel Šíp si počká. Ale kauza se hýbe dál
„Ještě o tom bude jednat rada. Ta má poslední slovo,“ sdělil nám starosta městské části Praha 3 Mich…
- 16:30 „Ne, prosím, ne.“ Viděli Evu Holubovou v Kauflandu
- 20:22 „Konec lží.“ Kajínek natočil video. Celá pravda k jeho případu
- 12:14 Bude se trestat. Video s Fialou a Decroix jede Českem
- 15:33 Poslanec Faltýnek řádil ve Varech
- 17:27 Z oběti žalovaným: Případ Pavla Buráně otřásá důvěrou ve spravedlnost. Forman a Xaver v debatě bez servítek