Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Proč jste se rozhodl kandidovat na poslední chvíli?
Co vás k tomu přimělo? A proč jste nekandidoval na předsedu? Je vůbec zvláštní, že byl na předsedu jen jeden kandidát, nemyslíte? Nesvědčí to dost o tom, že na tom nejste dobře, o čemž svědčí i vaše oslabení ve volbách a celkové preference, podle níž byste ve sněmovně bez ODS vůbec nebyli?
Další články z rubriky
19:45 Sleva 30%? Ne, 0. Black Friday se blíží a pasti už jedou
28. listopadu začne slevové šílenství black friday. Prodejci každoročně slibují výhodné nákupy, ale …
- 19:05 Pobodala seniora z SPD a „šla pařit“. Policie zveřejnila VIDEO. Je zle
- 10:41 Pobodali člena SPD poblíž Národní třídy. Byl pamětníkem listopadu 1989
- 4:45 „Dali nám ochutnat žranici, teď budeme platit.“ Po 17. listopadu úplně jiní umělci
- 9:24 Skutečně to začal Putin? V ČT koncem 17. listopadu málem bouchly kamery
- 8:37 Dovoz za 150 miliard ročně. Zlý stav českého zemědělství



