Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Imunita
Je podle vás v pořádku, že mají politici imunitu? Neuvažujete prosadit zrušení imunity? Já nevidím důvod, proč by politici měli být kryti imunitou a dělat tak ze sebe něco víc.
Další články z rubriky
21:02 Gumácký výklad ústavy. Vy důvěru vládě nedáváte, objasňuje Holec prezidentovi
Petr Holec se pustil do prezidenta Petra Pavla kvůli jeho výtkám k programu vlády. Prezident se podl…
- 17:40 Kamrlík o 15 metrech v Praze za 3,2 milionu. Nezůstal bez odezvy
- 19:57 „Zelenskyj se chová jako prezident zeměkoule.“ Hospodské řeči z Mečiarových lázní
- 17:01 Hřib jako nejvyšší hospodář. Návrh Richterové vzbudil pobavení i odpor
- 12:38 „Svazák“ Minář chtěl uctít Petra Pavla a takto dopadl
- 10:11 Konec výmluv Pánka a jiných. Sekyra na neziskovky se blíží




