Soutěž se týká všech tratí vyjma takzvaných šumavských lokálek, které provozuje firma GW Train Regio. První tendr kraj zrušil, nabízené ceny připadaly vedení kraje vysoké. Leo Express z nové soutěže odstoupil, protože uspěl v tendru Zlínského kraje a vlaky, které chtěl využít v jižních Čechách, nasadí na Zlínsku, řekl radní pro dopravu Jiří Švec (STAN). „Tím pádem nám ve hře zůstává jediný hráč, zájemce, což jsou České dráhy,“ řekl Švec.
Soutěžené tratě provozují právě ČD. „Do konce dubna bychom rádi měli smlouvu o smlouvě budoucí. Mohli by u nás začít jezdit od prosince 2019,“ řekla na dotaz ČTK hejtmanka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Dobrý den.
Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU?
Další články z rubriky
4:44 Vláda už oficiálně připravuje Česko na chudobu
Česko se snaží zmírnit dopady rozšíření obchodování s emisními povolenkami na domácnosti, které dřív…
- 10:41 Vizáž Dagmar Havlové v Karlových Varech se řeší už druhý den
- 19:18 Čekali jsme všechno, ale tohle ne. Ceny nealka v Karlových Varech
- 14:42 To by byl masakr. Blackout ukázal, že nejsme připraveni. Generál Šándor o tom, co může být příště
- 13:47 Haló, tady Fosil. Volám Solára. Jak mě slyšíte? Topolánek i Fiala píší o blackoutu
- 22:10 Strach je zabijákem svobody. Petr Hampl o pasti na občany