Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Vylučujeme spolupráci s ANO, SPD a extremisty
A s ODS, kterou po vašem odchodu z vlády a vůbec po tom, jak se k vám Fiala zachoval spolupráci nevylučujete? Je teda pravda, že jste ODS kritizovali už kdysi a pak jste se s ní spřáhli, tak já nevím, jak vám rozumět?
Další články z rubriky

22:00 „Důchodci, přidali jsme vám víc než Babiš“. Viděli jsme, co Jurečka a další slibují na Moravě
Marian Jurečka z plakátů v Olomouckém kraji tvrdí důchodcům, že jim přidal víc než Babiš. Vydali jsm…
- 18:15 Přišli rušit jarmark SPD. Létaly nadávky. A pak i pivo
- 16:15 Jako poslanci mi cenzurují počítač. Na konferenci přišlo šokující odhalení
- 20:00 Stačilo! v Trutnově. Provokatéři dorazili, policie chyběla
- 13:39 Vyžil by Fiala s 25 tisíci? Rajchl položil otázku za obyčejné lidi
- 12:44 Radši sv*ně nežli ovce. Vondráček z ANO vyrazil proti Foltýnovi a spol.