Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Co by měla podle vás EU udělat?
Myslím v reakci na válku na Ukrajině? Jak by měla přistoupit k Rusku, která válku rozpoutalo a k pomoci napadené Ukrajině? Děkuji za odpověď. Bartošová
Další články z rubriky
17:30 Zeman promluvil… A naštval
Exprezident Miloš Zeman pronesl vánoční poselství. Zkritizoval vládu Petra Fialy (ODS) za amatérismu…
- 13:50 Vždyť to manipuluje. Igor Chaun se pustil do Pavlova oblíbeného dokumentu
- 11:25 Varování Andora Šándora: „Rusko je schopno ten konflikt dotáhnout do konce.“
- 8:30 Hrozivé plány Evropské unie. Sledovat média, sledovat volby. Žantovský upozornil
- 18:25 Na nákupech v Rakousku. Podívejte, co tam dávali do košíků Češi
- 16:40 „Drzost.“ Obětovat děti? Zaorálek hájí právo být naštvaný na politiky


