Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Kde berete jistotu, že Írán nebude ve snaze budovat jaderný arzenál pokračovat?
Zvládl to jednou, proč by ne podruhé? A co mě zajímá ještě víc. Vy tvrdíte, že svět nebude bezpečnější ani stabilnější. Není to ale chyba vás politiků? Vy jen zbrojíte, ale o stabilitu se tu podle mě nikdo nesnaží. Příkladem může být válka na Ukrajině. Jak dlouho Evropa řešila jen pomoc Ukrajině a s...
Další články z rubriky

13:44 O2 zase nešel internet. Odborník slyšel radu zákazníkům a začal se smát
Jeden ze tří velkých hráčů na českém telekomunikačním trhu, operátor O2, má znovu problémy. Ráno pot…
- 16:40 Na Fialově akci se dostal k mikrofonu Miroslav Sládek
- 14:58 „Za to jste mohli mít tři týdny dovolené.“ Ševčíkovo drsné VIDEO o penězích pro Ukrajince
- 14:22 „Na tebe taky dojde.“ Kvůli Cintulovi horko v Česku
- 4:41 Zneuctěný Karel Šíp si počká. Ale kauza se hýbe dál
- 16:30 „Ne, prosím, ne.“ Viděli Evu Holubovou v Kauflandu