Automobilka Škoda se pochlubila duhovým logem, kterým upozorňuje na svou oficiální podporu festivalu Prague Pride. Není zřejmé, jestli největší tuzemská automobilka, patřící do koncernu Volkswagen, vyšla vstříc svým LGBTQ+ zaměstnancům, anebo zda s nápadem podpořit akci čtyřprocentní minority přišlo oddělení PR anebo marketingu.
Faktem je, že duhová loga už mají BMW, Mercedes, Fiat, Renault, Ford, Nissan, Volvo… a vlastně je problém najít automobilku, která ještě nenaskočila na vlnu podpory LGBTQ+. Z obchodního hlediska se tedy nejedná o problém. Kdo si chce koupit škodovku, duhové logo ho asi neodradí, a kdo o škodovku zájem nemá, kvůli duhovému logu si ji oblíbí sotva.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Ivan Hoffman