Zaměstnanci Škodovky půjdou v úplně jiných průvodech... Ivan Hoffman vidí budoucnost, která nebude rozpustile duhová

13.08.2022 17:10 | Glosa
autor: Ivan Hoffman

POHLED IVANA HOFFMANA Tento týden se v Praze odehrává týden duhové hrdosti Prague Pride a Ivana Hoffmana zaujalo, že se na něm nechávají vidět i firmy. A dokonce i kolektivy zaměstnanců, které zcela dobrovolně a jako „jasný příklad proti homofobii“ též vyrazí do průvodu. Komentátor se však obává, že titíž lidé v dohledné budoucnosti půjdou ve zcela jiných průvodech.

Zaměstnanci Škodovky půjdou v úplně jiných průvodech... Ivan Hoffman vidí budoucnost, která nebude rozpustile duhová
Foto: Archiv Ivana Hoffmana
Popisek: Ivan Hoffman

Automobilka Škoda se pochlubila duhovým logem, kterým upozorňuje na svou oficiální podporu festivalu Prague Pride. Není zřejmé, jestli největší tuzemská automobilka, patřící do koncernu Volkswagen, vyšla vstříc svým LGBTQ+ zaměstnancům, anebo zda s nápadem podpořit akci čtyřprocentní minority přišlo oddělení PR anebo marketingu.

Faktem je, že duhová loga už mají BMW, Mercedes, Fiat, Renault, Ford, Nissan, Volvo… a vlastně je problém najít automobilku, která ještě nenaskočila na vlnu podpory LGBTQ+. Z obchodního hlediska se tedy nejedná o problém. Kdo si chce koupit škodovku, duhové logo ho asi neodradí, a kdo o škodovku zájem nemá, kvůli duhovému logu si ji oblíbí sotva.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Na nákupech v Rakousku. Podívejte, co tam dávali do košíků Češi

18:25 Na nákupech v Rakousku. Podívejte, co tam dávali do košíků Češi

200 gramů vanilkových rohlíčků za 8,99 euro, v přepočtu zhruba za 220 korun, vejce jeden kus v přepo…