Sdílením výroku i medializací následné žaloby na Bartíka, ve které Hrad požaduje omluvu a pět milionů korun, podle předsedy Institutu politického marketingu Karla Komínka způsobil Ovčáček, že se téma dostalo do všech médií. „Kdyby to neudělal, tak by se to nasdílelo na pár stovek stránek a zajímalo to část Brna a Prahy. Žalobou z toho udělal téma, politici se k tomu budou muset nějak postavit,“ řekl ČTK Komínek.
Konzultant pro politický marketing Martin Joachymstál míní, že většina protikandidátů téma zdraví současné hlavy státu odmítne využívat jako soukromé a citlivé. Proti zdraví hlavy státu se zatím vymezil jen Mirek Topolánek, když sdílel svou fotografii z pochodu proti diabetu, připomněl Joachymstál. Topolánek to udělal nedlouho poté, co Zeman před novináři prohlásil, že mu „v sobotu odešla cukrovka“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp