Možná právě pro ně se na pultech obchodů objevuje vědomostní hra iKnow v elegantní bílé krabici. Podobně jako další vědomostní hry prověří znalosti hráčů v nejrůznějších oblastech lidského poznání, ale v základních principech nabízí poutavou odlišnost. V každém kole se jeden z hráčů ujme role vypravěče a předčítá otázku ze zvoleného okruhu. Ty jsou v iKnow čtyři, konkrétně – osobnosti, svět, lidská tvorba a události. Každý okruh pak obsahuje celých 400 různých otázek.
Otázky jsou záměrně položeny velmi vágně, například: „Ve kterém roce?“. Následuje hlavní fáze hry, kdy jednotliví hráči musí posoudit svoji schopnost na danou otázku odpovědět a říci, zdali budou potřebovat jednu, dvě nebo tři nápovědy. Čím méně nápověd hráč využije, tím více může při správné odpovědi získat bodů. Následně všichni hráči postupně odpovídají – přečte se jedna nápověda, odpoví hráči, kteří si mysleli, že jim bude stačit, přečte se druhá nápověda, odpoví další hráči a tak dále.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Komerční článek