Jelikož, ale umělci vystupují i v reklamách - odmítejte produkty a firmy se kterou spojili tvář např. Bartoška účinkuje v reklamě na Moneta Money Bank (GE) odmítejte tuto banku a její produkty.
Jedinec má obrovskou moc a když se spojíme můžeme donutit jako větší celek, jako Národ -> umělce, aby se už nadále nemíchali do politiky a nemanipulovali s věřejností. Od listopadu 1989 umělecká sféra manipuluje jako prodejná děvka s národem. Umělci by měli tvořit a necvičit jako Bartoška v reklamě s lenochodem s národem. Kdy umělci hrají role a kdy jsou skuteční?
Skutečný Čech nechce patřit, ani na Západ ani na Východ - ví kde je jeho místo... někam patřit potřebují jen malí lidé.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Dostupné bydlení
Zajímalo by mě, co byste udělala vy proto, aby bylo bydlení dostupné? Minimálně tvrdíte, že o to bojujete, jak přesně? A souhlasíte, že když má tato vláda řešit skutečné problémy lidí, tak úplně selhává?
Další články z rubriky

15:49 Jiří Weigl: A přece se v dáli ze tmy blýská na lepší časy
Pondělní glosa Jiřího Weigla
- 14:28 Petr Žantovský: Ondřej Kašina - 200 klíčů od Atlantidy
- 11:24 Zdeněk Jemelík: Ohlédnutí za úletem Pavla Blažka
- 9:56 Vladimír Ustyanovič: Al Capone a jeho učni
- 12:50 Kateřina Konečná: Každý hlas má stejnou váhu. Prezident nestojí nad volbami
- 12:17 Pavel Herman: Kompenzace firem za tzv. období koronaviru