Demarketing
Zemanovo jednání před prezidentskými volbami profesorka Dvořáková označila klausovsky jako předvolební nekampaň. Má ji za „zajímavý příklad do učebnic politického marketingu, byť koncept tzv. demarketingu je samozřejmě znám“.
Jestliže „zásadou tohoto přístupu v českém prostředí je nepotkat naživo voliče a nedopustit jakoukoli předem nepřipravenou a nekontrolovanou akci, kde by mohlo dojít k maléru“, tak z toho není možné vinit současného prezidenta, který se živému voliči nevyhýbá po celou dobu svého mandátu a čelil mnohonásobně většímu počtu reakcí než všichni současní prezidentští kandidáti dohromady.
Za neobvyklý považuje paní profesorka také způsob sestavování vlády. Označuje ji novátorsky za koalici zemanovsko-babišovskou, která podle ní neodpovídá logice parlamentního systému, kde daná vláda má získat důvěru. Co se dalo ale dělat jiného, když všechny strany daly najevo, že jdou do opozice. Chtěli tak jejich lídři jen licitovat? V tomto případě se dá očekávat, že druhý krok vše napraví.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV