EUROVIA CS zdůrazňuje, že již na tiskové konferenci dne 22. listopadu 2011 zveřejnila, že právě podle tohoto posudku může za zvlnění dálnice tzv. „studený odval NH“ (viz prezentace z TK - http://eurovia.cz/cs/d47/aktuality/1448-tiskovy_briefing_dokumentace_d47 a viz posudek M. Kofroně - http://eurovia.cz/gallery/html/08_Zavery_z_kontrolnich_vrtu_autorizovaneho_znalce.pdf). V něm je mimo jiné řečeno, že „zdrojem sledovaných objemových změn vozovky jsou procesy hydratace a karbonace heterogenní, netříděné ocelárenské strusky…“. Dále je zde uvedeno, že „v materiálu byl ověřen dinas, který je z hlediska objemových změn v alkalickém prostředí …rizikový“.
Tuto tiskovou konferenci uspřádala EUROVIA CS poté, co ŘSD tvrdilo, že za zvlnění může komunální odpad. EUROVIA CS proto vítá, že stávající management ŘSD tuto skutečnost konečně akceptoval, i když ji prezentuje takto nepatřičným a dezinterpretačním způsobem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz