Ivo Valenta: Jednoznačné NE návratu k totalitní cenzuře

10.06.2022 21:37 | Komentář

K tomuto tématu jsem se zde již vyjadřoval. Vláda, respektive ministerstvo vnitra, chystá legislativu, umožňující blokaci některých informačních zdrojů. Důvod? Snaha o blokaci dezinformací.

Ivo Valenta: Jednoznačné NE návratu k totalitní cenzuře
Foto: Synot
Popisek: Ivo Valenta, emeritní slovácký senátor

Podle mne to ve finále i přes nejrůznější proklamace není nic jiného než naprostá cenzura a omezení svobody slova. Znovu se tak můžeme dostat do doby, kdy „autorita“ stanoví, který názor je správný, a který ne. Znovu se tak můžeme dostat k jakési novodobé „totalitě“ a jednostranné mediální masáži.

Samozřejmě souhlasím s tím, aby lidé nesli zodpovědnost například za podněcování k trestné činnosti a podobně, to je bez diskuze. Informační cenzuře však dávám jednoznačné a velké NE. Kromě toho ji považuji za velmi nebezpečnou.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL
Pozn. redakce: 79,920 % podíl ve společnosti OUR MEDIA a.s., provozující server Parlamentní listy vlastnila do 5.6.2023 společnost SYNOT INVEST LIMITED podnikatele a bývalého senátora Iva Valenty.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Synot

79,920 % podíl ve společnosti OUR MEDIA a.s., provozovatele www.parlamentnilisty.cz vlastnila do 5.6.2023 společnost SYNOT INVEST LIMITED podnikatele a bývalého senátora Iva Valenty. Dalšími vlastníky společnosti OUR MEDIA a.s. jsou Michal Voráček, Jan Holoubek a Jiří Čermák.

Ivo Valenta

79,920 % podíl ve společnosti OUR MEDIA a.s., provozovatele www.parlamentnilisty.cz vlastnila do 5.6.2023 společnost SYNOT INVEST LIMITED podnikatele a bývalého senátora Iva Valenty. Dalšími vlastníky společnosti OUR MEDIA a.s. jsou Michal Voráček, Jan Holoubek a Jiří Čermák.

autor: PV

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dálnice

Nemyslíte, že místo toho dohadování se s vládou, kdo postavil jako dálnici, by bylo na místě řešit spíš to, proč se staví tak pomalu, proč stále není dokončená kompletní dálniční síť a proč třeba na řadě míst, kde dálnice jsou, jsou v dost bídném stavu? A když jsme u toho, jak se ANO v případné příš...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Hampl: O školách budoucnosti

12:26 Petr Hampl: O školách budoucnosti

Denní glosa Petra Hampla