Cestující si v Praze koupí jízdenku za 110 Kč, označí ji při první cestě a může 24 hodin jezdit po metropoli bez omezení linkami metra, autobusy, tramvajemi a také vlaky příměstské dopravy na tratích s plnou integrací. To je velká výhoda a ne v každém městě to funguje tak jako v Praze. Někde mají třeba různé jízdenky pro metro a autobusy. Společný lístek neexistuje.
Vynikající je pražské metro. Je dobře, že v celkem ne tak dávné minulosti Dopravní podnik už technologicky zastaralé ruské soupravy vyměnil na lince C za moderní vlaky Siemens a na zbývajících linkách A a B pak původní vlaky výrazně zmodernizovala plzeňská škodovka. Z nich zůstala prakticky jen konstrukce, jinak je všechno nové včetně motorů a moderních systému řízení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

21:25 Pavel Foltán: Ústavní soud – třetí komora parlamentu?
Komentář k historii tribunálu, o kterém se opět mluví.