Jan Ziegler: Pražský dopravní podnik patří k nejlepším na světě, ale stále je co zlepšovat

13.06.2016 20:36 | Zprávy

Cizinci na metru, tramvaji a autobusech pražského městského dopravce oceňují především perfektní organizaci dopravy a dobrou návaznost spojů. To je potřeba zachovat a dále rozvíjet. Klíčová je i výstavba linky metra D.

Jan Ziegler: Pražský dopravní podnik patří k nejlepším na světě, ale stále je co zlepšovat
Foto: Facebook Jana Zieglera
Popisek: Jan Ziegler

Cestující si v Praze koupí jízdenku za 110 Kč, označí ji při první cestě a může 24 hodin jezdit po metropoli bez omezení linkami metra, autobusy, tramvajemi a také vlaky příměstské dopravy na tratích s plnou integrací. To je velká výhoda a ne v každém městě to funguje tak jako v Praze. Někde mají třeba různé jízdenky pro metro a autobusy. Společný lístek neexistuje.

Vynikající je pražské metro. Je dobře, že v celkem ne tak dávné minulosti Dopravní podnik už technologicky zastaralé ruské soupravy vyměnil na lince C za moderní vlaky Siemens a na zbývajících linkách A a B pak původní vlaky výrazně zmodernizovala plzeňská škodovka. Z nich zůstala prakticky jen konstrukce, jinak je všechno nové včetně motorů a moderních systému řízení.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

doprava , DPP , metro , MHD , názory , Praha , Ziegler

autor: PV

Andrej Babiš byl položen dotaz

Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?

A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pavel Foltán: Ústavní soud – třetí komora parlamentu?

21:25 Pavel Foltán: Ústavní soud – třetí komora parlamentu?

Komentář k historii tribunálu, o kterém se opět mluví.