Cestující si v Praze koupí jízdenku za 110 Kč, označí ji při první cestě a může 24 hodin jezdit po metropoli bez omezení linkami metra, autobusy, tramvajemi a také vlaky příměstské dopravy na tratích s plnou integrací. To je velká výhoda a ne v každém městě to funguje tak jako v Praze. Někde mají třeba různé jízdenky pro metro a autobusy. Společný lístek neexistuje.
Vynikající je pražské metro. Je dobře, že v celkem ne tak dávné minulosti Dopravní podnik už technologicky zastaralé ruské soupravy vyměnil na lince C za moderní vlaky Siemens a na zbývajících linkách A a B pak původní vlaky výrazně zmodernizovala plzeňská škodovka. Z nich zůstala prakticky jen konstrukce, jinak je všechno nové včetně motorů a moderních systému řízení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Souhlasím s vámi, až na jedno
Moc se mi líbí tento váš článek - https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Pestova-ANO-Nesouhlas-s-vladou-neni-extremismus-Opozice-neni-nepritel-780599 a souhlasím s vámi. Jen jedno, nemyslíte, že respekt k druhým chybí vám všem politikům? Když někdy sleduji, jak se mezi sebou dohad...
Další články z rubriky

12:16 Petr Hampl: Chudina proti chudině
Denní glosy Petra Hampla.