Jan Ziegler: S reklamou jako s filmem, když jí někdo kritizuje, nemusí být špatná

13.12.2016 20:23 | Zprávy

Reklama společnosti ČEPS je podle některých znalců nesrozumitelná pro laiky. Jiní odborníci zase tvrdí, že je vynikající. Jak moc je máme brát vážně?

Jan Ziegler: S reklamou jako s filmem, když jí někdo kritizuje, nemusí být špatná
Foto: Facebook Jana Zieglera
Popisek: Jan Ziegler

Především je dobré si uvědomit, že reklama není exaktní záležitostí jako matematika, kde jedna a jedna jsou dvě a jiná možnost neexistuje. V tomto oboru je tomu jinak. V již zmíněných reklamách společnosti ČEPS, která provozuje energetické přenosové sítě, jsou uvedena poměrně zajímavá čísla. Jako například, že nejvyšší stožár měří 70 metrů a je tak o šest metrů vyšší než Petřínská rozhledna a lanová dráha na Sněžku je 1500 x kratší než všechna její vedení.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Zabýváte se ještě povolením eutanazie?

Dobrý den, pokud se nepletu, dřív jste chtěla otevřít téma uzákonění eutanazie. Usilujete o to ještě? A uniklo mi to, nebo se vlastně toto téma nezačalo v parlamentu nikdy pořádně projednávat? Prý se ale teď toto téma otvírá v senátu. Myslíte, že je šance, že dojde na uzákonění nebo aspoň se jako po...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Jahn: Chudárek, veřejnoprávní sport a memorandum schválené do voleb

17:43 Petr Jahn: Chudárek, veřejnoprávní sport a memorandum schválené do voleb

Když jsem si pročítal projekty pěti vybraných kandidátů na generálního ředitele České televize, zara…