Plně se tak potvrdilo rčení „koho chleba jíš, toho píseň zpívej“. Nejdevótnější kampaň ve prospěch Karla Schwarzenberga vedly deníky Lidové noviny a Mladá fronta Dnes. Není divu, jejich vlastníci sídlí v Německu nebo ve Švýcarsku. V ničem za nimi nezaostaly ani Hospodářské noviny, vlastněné panem Bakalou. Velmi mne překvapili komentátoři deníku Právo, pánové Hanák, Mitrofanov a Uhl, kteří před prezidentskou volbou nenechali na vládách M. Topolánka a P. Nečase nit suchou, aby v prezidentské kampani obrátili o 180° a psali ve prospěch předsedy TOP 09 a prvního místopředsedy vlády K. Schwarzenberga. Proč tak náhlý obrat?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vasevec.cz