Druhý úhel pohledu je z hlediska finanční politiky jednotlivých zdravotních pojišťoven ten významnější. Každá zdravotní pojišťovna se snaží získat co nejširší kmen svých pojištěnců, a to z jednoho jednoduchého důvodu. Pojištěnci přinášejí do systému peníze, a stále ještě platí, že příjmy z těchto peněz u dobře hospodařící pojišťovny ovlivňují její výdaje. Zprostředkovaně zvyšují tyto příjmy i prostředky do fondu prevence, které jsou prostřednictvím preventivních programů vraceny zpět pojištěncům, tím posilují nejenom jejich zdraví, ale také spokojenost se zvolenou pojišťovnou a sama pojišťovna se tak stává atraktivnější pro případné nové pojištěnce. Je to kruh, který se nikdy neuzavírá a tvoří základní konkurenční prostředí v tomto oboru a pro nás pro občany dává možnost výběru podle toho, která pojišťovna je nám schopna nabídnout a proplatit lepší prevenci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz