Jak církev, tak Věci veřejné jsou naprosto dokonalými obchodníky, kterým není nic svaté. Církev handluje za majetek, který jí nikdy nepatřil a Véčkaři zase handlují se svými slovy a rozhodnutími tak, aby se tam nahoře v poslaneckých škamnách udrželi co nejdéle. Věci veřejné se zcela jistě snaží oddálit stíhání a vyšetřování Bárty, to je jiště zcela předem jasné. Proto takové divadélko kolem.
Véčkaři vědí, že kdyby nekývli na církevní restituce, byl by to jejich poslední politický počin této sezóny. S volitelností pod 2 % by tato strana nedosáhla žádného valného výsledku. Podivná obchodnická strana v čele s policií vyslýchaným Bártou. To je realita dnešních politických dnů. Marně se Véčkaři snažili přesvědčit společnost hereckými vystoupeními o tom, že jim na českém národě a osudu tohoto státu záleží. Hra o oblíbenost u voličů tak přerostla v klasický folklór Věcí veřejných.
Opět se tu hrála stará filipínská stínová hra, ve které mělo jít nové straně o ochranu jejích obchodnických zájmů. Po aféře s Kristýnou Kočí a jejímu rozdavačnému temperamentu se nemůžeme divit snad už ničemu. Církev a veverčáčci šli proti sobě, abychom na konci domnělého boje zjistili, že bezcharakterními jsou oba dva. Předvolební boj proti Jurskému parku a korupci se nekoná, jako se stejně nekoná to, co by mělo být církvi svaté. Kristus v Bibli hovoří o tom, že člověk by se měl zbavit veškerého majetku, aby přicházel k ostatním jako vzor člověka sloužícího lidem a nikoli majetku. Jak to má dnešní církev? Podívejme se na tyto stránky sloužící k podpoře církevních restutucí: http://www.cirkevnimajetek.cz
Zde na tomto webu mě zaujalo jak církev obratně zachází s Biblí a jednotlivými pasážemi tak, aby vše ideologicky zapadalo do kontextu jejich potřeb. Církev se tedy chová stejně jako Věci veřejné. Oba dva také upravují skutečnosti tak, aby vyhovovaly jim podle dané situace. Tady jde přeci v obou případech o majetky, a tak veškerá věcnost jde stranou. Zástupci církve nadávají na komunisty, že ti upravovali historii a prameny podle komunistické ideologie, a přitom je to právě církev samotná, kdo dělá to samé. No, podívejte se sami, zdroj: http://www.cirkevnimajetek.cz/index.php/blog/category/6.html:
"Byl Pán Ježíš Kristus chudým?
Nebyl. Chudým se ale stal. To není naše tvrzení, ale biblické slovo ze druhého dopisu do Korintu, které napsal apoštol Pavel takto: „Znáte přece štědrost našeho Pána Ježíše Krista: byl bohatý, ale pro vás se stal chudým, abyste vy jeho chudobou zbohatli.“ (2. Korintským 8, 9, Přísloví 8, 18) Dal nakonec i svůj vlastní život, tak se dá pochopit souvislost apoštolského slova. Když z něj chtěli lidé v davu dělat automat na rozdávání, ztratil se jim (Janovo evangelium 6, 14). Když si jeho rodáci z Nazaretu dělali nárok na jeho dobročinnost ze sousedských důvodů, odmítl (Lukášovo evangelium 4,16nn). ......

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz