Kvůli navlhlým kabelům se otevření tunelu opět zpozdí a nejspíš také prodraží. Cena tunelového komplexu se před touto poslední anabází už kvůli vícepracím a četným změnám v projektu vyšplhala na úctyhodných 37 miliard korun.
Původně měl tunel stát o zhruba deset miliard méně. Otevřen měl být už v roce 2011, ale zahájení provozu bylo několikrát odloženo.
Není divu, že primátorce Adrianě Krnáčové ujely po zveřejnění zpráv o navlhlé kabeláži, která bude muset být nejspíš vyměněna, nervy a na otázku novinářů, kdo tunel projektoval odvětila, že „asi nějaký debil“.
Podivovala se zejména tomu, jak je možné, že kabely v tunelu, kde se dá předpokládat vlhkost a občasné průniky spodní vody, nejsou proti vodě odolné.
Následovalo, co jsme v případě tunelu Blanka zažili už mnohokrát, když se v předchozích dílech této absurdní ságy hádali pražští politici s firmou Metrostav o zaplacení či nezaplacení dodatečných prací—tedy vzájemné obviňování a rozhodné odmítání zavinění jednotlivými účastníky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz