I v loňském roce tak pokračoval trend přesunu poptávky z kamenných prodejen na internet. A tento trend ještě zdaleka nekončí. Silný růst maloobchodu v loňském roce je jednoznačně odrazem dalšího zlepšení situace na pracovním trhu. Pokles nezaměstnanosti v kombinaci s rychlejším růstem mezd se odráží do vyšší ochoty spotřebitelů nakupovat i takové zboží, jehož nákup by si před několika lety rozmysleli.
Rok 2016 byl pro většinu obchodníků s růstem tržeb o 5,6 % velmi úspěšný a navázal tak na příznivý rok 2015. Za prosinec se sice očekávala silnější čísla, avšak výsledný meziroční růst tržeb o 3,0 % nelze rozhodně označit jako zklamání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV