Posledních pár týdnů se ale i ona ocitla ve víru kritiky v souvislosti s dokumentárním filmem Šmejdi, kritizující manipulaci s důchodci, jimž je vnucováno předražené zboží, které pod nátlakem nakonec musí koupit.
I když představitelé společnosti Beck International se ostře vymezují proti takovým praktikám a upozorňují především na svůj etický kodex, který to svým prodejcům pod přísnými sankcemi přímo zakazuje, rozvášněná atmosféra ovlivňuje i jejich současné obchody. Ptali jsme se na to majitele společnosti Jense Beckhäusera.
Jak ovlivňuje současná kampaň zjednodušeně nazývaná „Šmejdi“ vaši aktivitu s firmou Beck International u nás?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jr