Lepší květnový výsledek zmírnil propad automotive z předchozích 20 % na 14 %. Ve srovnání s rokem 2019 se v tomto období nicméně vyrobilo o 140 tisíc vozů méně a roční produkce se tak nebezpečně přiblížila na dohled milionové hranice, zatímco v nejlepších letech dosahovala přes 1,4 mil. vozů.
I nadále platí, že výsledky jednotlivých tuzemských automobilek jsou diferencované. Výrazně slabší bylo pět prvních měsíců roku pro největšího tuzemského producenta, zatímco automobilka Hyundai svoji výrobu o 16 % zvýšila. To ji mimochodem dopomáhá i ke zvyšování tržního podílu na stále se zmenšujícím evropském trhu, kde se již rychle přibližuje pětiprocentní hranici.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

17:50 Lukáš Kovanda: Trumpova cla, včetně nyní nového 30procentního, připraví Česko letos o 76 miliard
Komentář k nákladům nových Trumpových cel pro českou ekonomiku. Americký prezident nové, 30procentní…