Petr Dufek: Poslední měsíc silného maloobchodu

07.04.2020 10:21 | Zprávy

Únor byl posledním před-koronavirovým měsícem a nepřinesl žádná velká překvapení nejenom na straně výroby, ale vlastně ani spotřeby. Spotřebitelé reálně utratili o necelá 4 % více než loni ve stejném měsíci a více utráceli především za drogerii, vybavení domácnosti a elektroniku. Na své si přišly opět internetové obchody, jejichž tržby tentokrát poskočily o více než 19 %.

Petr Dufek:  Poslední měsíc silného maloobchodu
Foto: investicniweb.cz
Popisek: Petr Dufek

Chování spotřebitelů v tomto měsíci tedy ještě nijak nevybočovalo z předchozích kolejí daných rostoucí kupní silou. Jako předchozí čísla z ekonomiky, jsou únorové výsledky vlastně už jen „dávnou“ minulostí, kterou překryl nástup korona-krize lámající téměř všechny dosavadní trendy.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Politické neziskovky

Jak se pozná politická neziskovka? Kdo by to měl určovat? Protože podle mě je politicky orientovaná většina neziskovek.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jan Urbach: Další „úspěch“ Lukašenka

15:16 Jan Urbach: Další „úspěch“ Lukašenka

Andżelika Borys, bývalá prezidentka Svazu Poláků v Bělorusku, který běloruské úřady zakázaly, byla d…