Podle Petra Filipce, provozního ředitele Storyous, bude záležet především na jednoduchosti registrace účtenky do soutěže: „Pokud mám vycházet ze zkušeností ze světa, nikde dlouhodobě zájem zákazníků nevydržel. Záležet však bude především na jednoduchosti, s jakou bude možné se přihlásit o případnou cenu a pak pochopitelně jaká cena to bude. Nadále však nevěřím, že se dlouhodobě podaří zájem o účtenky zvýšit.” Za dobré rozhodnutí naopak Storyous považuje skutečnost, že od jednoho obchodníka bude možné registrovat jen jednu účtenku denně.
Jak fungují loterie jinde v Evropě?
Slovensko: Na Slovensku byla spuštěna v roce 2013, za první dva dny po spuštění v ní byl zaregistrován takřka jeden milion účtenek. Minimální částka byla omezena na jedno euro (aby se zamezilo zbytečným "rohlíkovým" dokladům), doklady se registrují pomocí webu nebo SMS. Do loterie, kterou provozuje soukromý subjekt, se postupně zapojili i velcí retailoví partneři (jako třeba TESCO). Dnes po třech letech loterie stále funguje, zájem však opadl - měsíčně je registrováno asi 2,5 milionu účtenek a počet hráčů se snížil na okruh těch pravidelných.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Proč vlastně VŠ nezřídila v kraji vaše vláda?
A nemůže ji zřídit kraj?
Další články z rubriky

18:43 Víte, kdo je Zelenskyj ve skutečnosti?
KOMENTÁŘ KARLA ŠEBESTY Měli jsme tu nedávno prezidenta Ukrajiny, Volodymyra Zelenského, se vší slávo…