„Institut hromadné žaloby stále v českém právním řádu chybí, takže jsme podali žalobu, která má alespoň zabránit České pojišťovně a Generali vybírat nezákonně poplatky spojené s investičním životním pojištění. Opíráme se přitom o rozhodnutí finančního arbitra i obecných soudů. Věříme proto, že rychle uspějeme, a ochráníme tak podvedené klienty,“ uvedl člen výboru spolku Podvedení klienti Jiří Chvojka.
„V poslední době naše poradny zaznamenaly větší počet dotazů kvůli ztrátě peněz v produktu investičního životního pojištění. Na základě provedené analýzy jsme dospěli k závěru, že jde o systémový problém a uvítali možnost aktivně koordinovat své kroky v zájmu ochrany poškozených spotřebitelů se spolkem Podvedení klienti. Nechceme další kampeličky, nechceme další H-systém, u kterých společným jmenovatelem byla nečinnost dohledu státní správy“, řekl zástupce Asociace občanských poraden, Hynek Kalvoda.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV