Tito muslimové si s sebou vezou svoji kulturu, svoje myšlení a především základ všeho – svoje náboženství reprezentované Koránem. Vzhledem k tomu, že ČR je demokratická země, která zaručuje svobodu vyznání v LZPS v čl. 16, odst. 1, mají tito muslimové možnost praktikovat svoje náboženství i na půdě vysokých škol. Vznikají „studentské“ modlitebny a to především v prostorách vysokoškolských kolejí. Odstoupím od toho, abych argumentoval tím, jak je Korán agresivní a z hlediska dlouhodobého nebezpečný. Nároky studentů muslimů, které se obracejí na společnost a dění v ní, vzniká svoboda slova, která má být na akademické půdě zabezpečena a nároky muslimů.
Svoboda slova ale musí být deklarována vysokou školou i v opačném případě, tzn. při vytoupení osob či skupin ve smyslu kritiky islamizace na akademické půdě.
Konkrétním příkladem byla připravovaná diskuze na téma „Nebezpečí islamizace pro Českou republiku“, která se měla pořádat na VŠE Praha dne 3.10.2011.
S pozváním panelistů pro objektivní a nestrannou diskuzi jsem měl hodně práce, protože je zajišťovala AntiMešita. Několik hodin před začátkem diskuze mi bylo novinářem napsáno na mail, že diskuze byla vedením VŠE Praha zakázána, čímž byla porušena svoboda slova. Vše na základě požadavků muslimů a islamofilů. Vedení VŠE Praha podlehlo nátlaku lidí, kteří v ČR prosazují nesnášenlivé myšlenky a byla na akademické půdě omezena bezprecedentním způsobem svoboda slova, která je zaručována LZPS, Ústavou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Valentin Kusák