Nyní ministerstvo dopravy s velkou slávou vybralo zhotovitele studie ke kanálu Dunaj – Odra – Labe. Tato studie má posoudit ekonomický smysl stavby kanálu, který má podle prvních odhadů stát 400 miliard korun (což ve výsledku znamená 500 – 600 miliard korun) a ministerstvo dopravy se neváhá pochlubit tím, že vypracování studie, která bude stát 22 milionů, bude o tři miliony korun levnější, než předpokládalo. To jsou skutečně velké kroky a úspory ministerstva dopravy, které ukazují, v jakém stavu toto ministerstvo je…
V roce 2014 nebyl postaven ani jediný kilometr českých dálnic. V roce 2015 už sice stav být horší nemohl, ale je třeba říci, že nebyl ani o mnoho lepší. Předchozí vedení ministerstva dopravy z časů Topolánkovy a Nečasovy vlády zanechala ministerstvo dopravy ve stavu rozkladu. Nebyly dostatečně připraveny výkupy pozemků, ani projektová dokumentace k budoucím stavbám a samozřejmě ani nic navazujícího.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

12:16 Jiří Paroubek: Sterzikův komický zákrok vůči Přísaze
Není to tak dlouho, co spolu koalice Stačilo! a šéf Přísahy Šlachta jednali o předvolební spolupráci…