Bárta: Pomůže „skoroministr“ Stanjura Eurovii? V minulosti táhli za jeden provaz

12.12.2012 16:06 | Zprávy

Budoucí ministr dopravy a bývalý předseda poslaneckého klubu ODS Zbyněk Stanjura je stále aktivní ve sdružení podporujícím výstavbu komunikace I/11-I/57 mezi Ostravou Opavou, Krnovem a Bartultovicemi.

Bárta: Pomůže „skoroministr“ Stanjura Eurovii? V minulosti táhli za jeden provaz
Foto: red
Popisek: Poslanec Vít Bárta

Toto sdružení významnou měrou podporuje také společnost Eurovia, která staví část I/11 Mokré Lazce. Na tento úsek shodou okolností podalo dnes ŘSD trestní oznámení. Nabízí se pochopitelně otázka, zda nový ministr nebude tak trochu ve střetu zájmů v případě soudních sporů se společností Eurovia, která z gruntu zpackala D47.

Konflikt zájmů nebude ale pro pana Stanjuru ničím novým. V minulosti měl firmu, jejímž jediným vlastníkem se stala jeho manželka. Ta pak za Stanjurova primátorství získávala zakázky od města Opavy.

Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vitbarta.cz

Zajímá mě, co si přeje ODS?

Protože vy na jednu stranu tvrdíte, že: ,,Zdá se, že si voliči nepřejí další federalizaci EU, bezbřehou migraci a ničení konkurenceschopnosti a životní úrovně radikální zelenou ideologií vtělenou do Green Dealu. To je nadějná zpráva." Jak ale vysvětlíte vaše spojení s Lidovci a TOPkou? Nemyslíte, že...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Jinde na netu:



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Volby do Evropského parlamentu a neúspěch liberálů

18:02 Vích (SPD): Volby do Evropského parlamentu a neúspěch liberálů

Jednou za pět let je občanům EU dána teoretická možnost něco ovlivnit. Ve skutečnosti je to trochu i…