Bartoš (ODS): Nerovný přístup ve vzdělávání by vytvořil dvě kategorie občanů

23.03.2013 20:59 | Zprávy

Vláda odmítla komunistický návrh likvidující soukromé školství.

Bartoš (ODS): Nerovný přístup ve vzdělávání by vytvořil dvě kategorie občanů
Foto: Redakce
Popisek: Walter Bartoš

Vláda odmítla návrh komunistických poslankyň, který by zlikvidoval soukromé školství. Tím by se výrazně zhoršila nabídka vzdělávání v České republice. Právě to je totiž cílem komunistického zákona poslankyň Marty Semelové a Marie Nedvědové.

„Přijetí zákona by kupříkladu vedlo k totálnímu rozkladu odborného vzdělávání na školách velkých zaměstnavatelů. ODS naopak připravuje pravidla, která daňově zvýhodní firmy, které investují do vzdělání, protože tím připravují ty nejlepší podmínky pro další pracovní uplatnění,“ vysvětluje ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba.

„ODS chápe poskytování základního a středního vzdělávání občanů jako veřejnou službu, která má být podporována rovným způsobem. Komunistický návrh jde přesně opačným směrem. Nerovným přístupem v oblasti vzdělávání by vytvořil dvě kategorie občanů,“ varuje Walter Bartoš, člen sněmovního výboru pro vědu, vzdělání, kulturu, mládež a tělovýchovu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: ODS

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Česká suverenita

Nemyslíte, že jste suverenitu ztratili už dávno? Přijde mi, že se o všem zásadním rozhoduje v Bruselu a bohužel to mnohdy nejsou pro nás dobré rozhodnutí. Bohužel si nejsem jistý, jestli by se něco zásadního změnilo, kdybysme EU opustili. Ostatně co jsem pochopil, už ani SPD nepožaduje referendum o ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Sedláček (Národní demokracie): Důkaz nesvobodného režimu

9:06 Sedláček (Národní demokracie): Důkaz nesvobodného režimu

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k dnešnímu režimu.